Monday, August 15, 2011

Selamat Berjuang! ^^


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Salamu'alaik buat semua.

Subhanallah wa bihamdihi
Subhanallah hal adzim :)

Alhamdulillah,atas rezeki yang xputus-putus ALlah kurniakan terutamanya rezeki iman dan Islam. Alhamdulillah!

dikesempatan Ramadhan yang mulia ni,saya bagi pihak "sisters united" dengan penuh rendah dirinya mengajak semua, mendoakan sahabat2 yang bakal menghadapi peperiksaan terutamanya Batch 19 dan Batch 21 yang bakal menghadapi P2S2 dan P2S1 dalam masa terdekat ni.

marilah sama2 mengangkat tangan dan merendahkan diri di hadapan Yang Maha Esa:

ya Allah,ya Ghafar,ampunkanlah dosa kami semua,kurniakanlah kami ilmu yang berguna,rezeki yang baik dan amalan yang diterima.

ya ALlah,mudahkanlah urusan sahabat2 kami menghadapi peperiksaan mereka,tenangkanlah hati mereka,ilhamkanlah kepada mereka ilmu2Mu ya ALlah,bantulah mereka memilih jawapan yang tepat dalam peperiksaan,dan peliharalah mereka dari perasaan was-was dan cuai.ya Allah,berkatilah ilmu yang telah Engkau ajarkan kepada kami ,agar dapat kami ajarkan kepada orang lain,dan agar dapat kami praktikkan dalam hidup kami.

ya Allah berilah kami peluang untuk menghidupkan malam Al-Qard,malam yang lebih mulia dari 1000 bulan,ameen 3x. :)

Selamat berjuang semua di medan 'perang' masing-masing. Semoga Allah gantikan setiap yang kita lakukan keranaNya.dengan balasan yang jauh lebih baik. :)

-jom teruskan menerokai malam-malam Ramadhan yang masih berbaki-

No comments:

Post a Comment

 

SISTERS UNITED | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates